Home alone

Stora han har rymt. Å tog småkorvarna med sig... Ensam hemma alltså.. Vad hittar man på då?
Man skulle kunna städa, plocka undan saker, vika in tvätt... Men.... Nääää... Det kan jag ju göra annars oxå...
Det sägs att man ska ta tillvara på de stunder som de små sover, eller är borta, och då ska man sova... Kanske skulle vara något?... Men jag hade ju sovmorron imorses... Till 7:20.....
Äh jag får väl se vad jag hittar på!
Puss och kram Lilla jag
                                                                Här är våra små underverk!

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Åååå gosingar vad dom är söta!!!!!

Saknar er....kram godingarna där uppe:-)

2010-11-07 @ 21:01:43
Postat av: Lilla jag

Rosinskan:

Klart de är... Ingen har ju så gulliga ban som vi (!)....

Puss och kram

2010-11-10 @ 09:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0