Hurra hurra!

Korvarna fyller 4 månader idag!

Tänka sig, för fyra månader sedan vid den här tiden hade vi haft dessa härliga små i 1 ½ timme... Om jag kommer ihåg rätt, låg jag lite trött på uppvak i detta nu, och inte vågade somna för att jag va rädd att missa om min lilla familj skulle komma ner och se att jag sov, och då gå igen..

Helt otroligt vad fort det har gått, och nu när man ser en liten kan jag inte föreställa mig att småkorvarna varit i samma storlek...

Idag får vi den stora äran att bjuda fru Braun och hennes ungar på lite mat, så just nu är killarna i huset och handlar, medans jag och korvan är hemma och håller ställningarna!
Trevlig helg!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0