Affärsresa..

En vän till mig och jag har pratat om att göra en affärsresa! Det är neråt i landet resan planeras, ända ner till Ullared... Jag har varit där förut, men det är nog säkert 7 år sedan...

Alla pratar om detta mecka, och igår när jag var på öppnaförskolan pratade jag med några mamma om vad som är "normalt" att göra av med... En mamma tyckte att om man åkte ner till Ullared och inte gjorde av med mer än 8000:- så va det en misslyckad resa....
Tanken slog mig: nog ingen ide att jag ens tänker tanke på att ta mig dit... Några 8000:- har jag ingen lust att spendera på något som jag inte visste att jag behövde förrän jag kom dit..
Vi får väl se om det blir en lite biltripp, och jag TROR att det skulle vara kul!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Fru M

Shit pomfrit 8000kr, vad var det för ena toka? Undrar allt, om man lägger till kostnaden för allt man köper som man inte behöver om resten ff är så billigt. Sen är det en annan sak att det e kul att åka och shoppa, bara man slipper trängas....

2010-10-26 @ 19:49:50
Postat av: Agneta

Det har hänt att man har spenderat mer än 8000:-, fast då är alla julklappar klara, vinterkläder fixade och en hel ny garderob till 2 barn klara... Och mkt därtill.... mamma ska ju ha nåt fint, ny jacka, pappa ska ha nåt oxå..... ny väska,,,,, några halsband... Inredningssaker man bara vill ha! Nya dukar, gardiner osv.... bara fanatasin och plånboken sätter gränser!



Klart du ska åka!!!!!! Nu när du har 2 st till att handla åt..:-))))

Sj åker vi i början av nov!

2010-10-26 @ 20:43:14
Postat av: Lilla jag

Fru M

Jag vill inte heller rängas, då blir jag TOKIG(are)... Ska ringa ner och säga att de får stänga Ullared, och BARA släppa in mig och mitt "följe"!!!

Agneta:

Ja, du har ju rutin på det där med Ullared. Eftersom jag inte har så bra fantasi vad det gäller heminredning, kanske jag kommer billigt undan...

Puss coh kram

2010-10-27 @ 19:12:36
Postat av: Fru M

Jag menade mest att uttrycket "att om man åkte ner till Ullared och inte gjorde av med mer än 8000:- så va det en misslyckad resa...." kändes tokigt.

2010-10-27 @ 20:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0