Den ena dagen.....

.... Är den andra lik...
Man går upp, efter att ha blivit väckt av solskenskillen, matar, klär på, byter blöja, puttar i nappen,  packar vagnen och går ut och går...
Hem, matar, pratar, byterblöja, puttar i nappen, matar lite till, klär på pyjamas, matar och nattar, pluttar i nappen gånger flera... Sover i soffan, går in till sängen, sover en stund, matar, sover, puttar i nappen, sover, puttar i nappen, matar, puttar i nappen, går upp, efter att ha blivit väckt av solskenskillen osv....

Men på helgen kan det blixtra till och bli lite annorlunda! Då är vi helt plötsligt två vuxna som kan vara ute och gå, peta i nappen, byta blöja osv....

Men jag klagar inte.. De är underbara korvarna och jag skulle göra detta i flera år om det var så att jag va tvungen!
Puss och kram (nu ska jag och peta i nappen på killkorven!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0