Lungt i lägret..

Småkorvaran har ÄNTLIGEN kommit till ro och ligger i deras säng. Tror inte att de sover riktigt än, men det är tyst iallfall..
 Det verkar som om vi snart måste ta fram den andra sängen oxå... Inatt har de tydligen, enligt Stora han, legat och sparkat på varandra, och det förstår väl vem som helst att försigkommer det, då blir det inte mycket lugn inte..

Idag har hösten gjort sitt intåg.. Gudarns va kallt det blåste när jag var ute och körde brett (!). Det var till och med så att jag övervägde att köpa mig ett par vantar när jag var på Kappahl för att byta lillkorvans klänning. Men snål som jag är (!) (enligt min sambo) blev det inga, och det gick bra att ta sig hem utan!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0