Trött, trött, trött...

Det straffar sig att vara på tjejdate...
Igår va vi till telefonoperatören och käkade god laxpaj, och vissa av oss drack både ett och två glas rött till det (dock inte jag..)... Klockan blev ca 23:45 när jag sa tack och hej... Inte så sent kan tyckas, men väl hemma va det matning av lillkorven som gällde..
Båda korvarna hade vägrat äta när Stora han skulle mata dom tidigare på kvällen, och det hade tydligen varit ett jädrans liv här hemma.... En eloge till Stora han, som inte ringde trots allt, fast han hade kollat på sin telefon både en och två gånger...
Lite senare va det dags att gå upp igen, för då va den andra korven hungrig, å så hann vi med en matning till innan det var glada tillrop som väckte en vid 7:30 och det var dags att gå upp...

Men det blir ingen tupplur för oss vuxna, eftersom det idag kommer lite folk hit på mat...
Men Du kan slå dig i backen på att när sporten börjar ikväll klockan 20:00, då är det en Lilla jag som (förmodligen) sover skönt i soffan...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Härliga härliga spädbarnsåldern....men vännen passa på så länge dom är små och maten är gratis för sen nedrans vilket tempo det blir och shit vad mat det går åt;-)

Jag hjärtar dig:-)

2010-10-17 @ 20:42:30
Postat av: syrran

Det låter som att moster måste "låna" och ta en promenad de korvarna. De känner sig trygga då för denna moster är en trygg prick.

Tjing tjong

Moster

2010-10-18 @ 15:59:15
Postat av: Lilla jag

Rosinskan:

Ja inte kostar maten något inte.... INTE ÄN.....

Syrran:

Jag berättade för korvarna att Du skulle komma, och nu undrar de NÄR deras trygga moster kommer...

Puss och kram

2010-10-20 @ 20:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0