Babymassage och fester!

Varje torsdag går vi på babymassage. Det är något som jag tror att lillkorvarna tycker om, i alla fall denna gång, då ingen av dem grät...
Efteråt har mammor och pappor (Stora han är den enda pappa som varit med...) en lite skön stund när fikat exicterar. Då ligger bebbarna i tygpölen och njuter lite till!

Här längst ner i gråa byxor och jeans ligger våra härliga små! "Sötas av de alla" (lite partisk kanske...)

Idag ska jag och de små till Karlskoga för att gå på 40-års kalas. Det är en tjej i teadatesgänget som fyllt år i sommras, så det är dags att gratta nu!

Imorron är det 75-årsfest. Då ska min pappa ha fest, för han fyllde år i veckan.. Ca 60 personer kommer... Go mat och gott dricka, (fast lilla jag blir nykter...) är jag helt säker på att det blir...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: A

Vilken underbar bild!! Era små är finast, det håller jag med om!

2010-09-28 @ 20:03:26
URL: http://noplacelikehome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0