Lungt i lägret = frukost..

Just nu passar jag på att vara här, och äta lite frukost... Tvillingarna sover, efter att jag har fått varit in och stoppat i nappen på killen några gånger!
Har väl tänkt mig en liten promenad under dagen, åsså  till eftermiddan - kvällningen kommer min mor och mormor = barnvakt!

När jag tittar ut just nu, ser jag en person som är ute och går med sina två hundar.. Den ena hunden är stort som ett hus och den andra är så lite så den knappt syns.. Varför har man två så olika jyckar för? Är det så att man har svårt att bestämma sig för vad man vill ha, eller är det så att man redan har en stor, och vill ha en till hund men man resonerar så att det blir mindre jobb med en liten? Ja jag fattar inte alltså..
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0