Sista gången...

... på babymassagen.... Nu är det meningen att vi ska göra massagen själv hemma, men än så långe har jag bara gjort det en gång var på de små...

Min mamma och hennes gubbe har skaffat dator! De dolar och klickar här och där, och jag har till och med fått ett svar på min mail, så det går framåt!
Tycker att det är rätt häftigt när "äldre" (!) faller för "grupptrycket" och ger sig in i tekninkens nya värld! Det är bra gjort av dom!

Min far, som för övrigt fylde 75 här om veckan skaffade ju sin första dator i sommras..
Jag fick vara nere hos honom några gånger för att hjälpa igång honom, men om jag fattar det hela rätt, så är han ute lite hipp som happ och kollar läget numera!

Härligt när man vågar, vad det nu än är!
Puss coh kram Lilla jag 


Kommentarer
Postat av: Fru M

Vänta bara tills de ringer och säger -Nu har jag tryckt si och så, men det händer ju inget!!! Då kommer du få vara support på distans;-)

2010-09-30 @ 23:19:25
Postat av: Lilla jag

Fru M:

Det har edan inträffat.. Det tog ca 1 timme att gå ut och läsa deras mail...

Puss och kram

2010-10-06 @ 09:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0