Skiftgång

Tvillingarna går verkligen i skiftgång...
Är den ena vaken, då passar den andra på att sova, och tvärt om. Det enda som de gör samtidigt, det är att äta, men det beror väl på att vi har med ett finger i spelet...
Tänk att ade är helt olika dessa små!

Idag ska vi på babymassage.. Spännande... Som tur är blir Stora han med, för man kan ju inte massera två barn samtidigt.. Men snälla M på öppnaförskolan lovade att hjälpa mig, om det är så att jag kommer ensam med två...

Har redan, på förmiddan, hunnit med att vara ut en sväng på promenad! När Stora han åkte och jobba, gjorde jag iordning de små och stoppa de i vagnen åsså gav vi oss av på en tur! Härligt höstväder, med skön värme och efter ett tag kom till och med solen fram! Härligt!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0