Sovande småkorvar..

Nu sussar de så gott. Det som väcker det dåliga samvetet är att de ligger på golvet och sover.. Jag hann liksom inte med att lyfta upp dem i sängen innan ögonlocken slöts. De låg på golvet och "gymmade" lite, men det var tydligen jobbigt för nu sover de...

Igår hade jag besök från mitt arbete... Det var så trevligt, och det var så roligt att höra hur det är "där borta" och hur det är med alla! Det var två från 12:an och en tjej som jag har både pluggat och jobbat med tidigare!

Idag blir det nog en lite promenad på eftermiddan, och senare ska vi nog ner till morfar en sväng för han fyller år idag, 75!
Hurra hurra hurra hurra!

Ett par snygga Björn Borg badshorts ska han få, som han kan ha när han ska bada på Nya Zeeland, dit han åker i december...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: syrran

Nu berättade du vaD han ska få av oss då blir det ingen överrasking.hhhhhmmmmmm.Vill du veta vad du ska få i present. Kram från mig.

2010-09-22 @ 16:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0