Valdag...

Så har det nu gått fyra år och det är dags att lägga en liten valsedel i ett kuvert och lägga på lådan för att "göra sin röst hörd"..
Eftersom jag är så himla dåligt insatt i valdebatter och de politiska partierna har jag precis gjort ett test på olika sighter, där det visade sig att jag först blev Sverigedemokrat (usch, hemska tanke) och sen Kristdemokrat... Hmmm... Det va väl inte riktigt vad jag tänkt mig kanske...

Men innan vi går till vals skall det gås brasträff.. Moster blir med, tvillinarna och så Stora han och Lilla jag.. Korvpaketet ligger på tining, och korvbröden får inhandlas påväg till brasträffen.. Får inte glömma mugg för att kunna dricka kaffe och saft...
Solen skiner och det ser ut att vara höst i luften. Ser ut att bli en bra dag!

Alla som nu är berättigad att rösta, ska utnyttja sin röst tycker jag, så GÅ OCH RÖSTA!!! (sen vad Ni röstar på är upp till Er!)
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: syrran

okej da jag röstar kan jag rösta på dig???? Kram och tack för en trevlig promenad. Kram igen!!!

2010-09-19 @ 13:54:37
Postat av: Lilla jag

Syrran:

Klart Du kan! Men just nu sitte rjag lite "tight" till, så vi får ta det till nästa val! Tack själv för en trevlig tur!

Puss coh kram

2010-09-22 @ 10:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0