35-års fest!

Idag har fru Braun 35-års fest! Snälla Moster och kusse F kommer och tar hand om korvarna! Jag säger då det, vad skulle vi göra utan Lilla familjen?

Idag är det första gången som jag ska dricka vin på nästan två år! Hur ska det gå, och hur kommer lilla jag må imorron?? Det där med att ta "ETT glas till maten" det är ju liksom inget för mig...Men jag säger som min kloka systeryster brukar säga: " Imorron är en annan dag"! Åh Stora han har lovat att ta jouren imorron!

Just nu är Stora han och korvarna i Karlstad, så jag är home alone! Känns väldigt konstigt, men oxå väldigt välbehövligt! Bra för mig, bra för twinsen och bra för Stora han..

Klockan tre ska jag träffa mormor S och en väninna till henne, för vi ska gå på "vår-möte" nånting. Olika nationaliteter bjuder på sång, musik och mat i församlingshemmet mellan tre och sex idag! Jag blev väldigt nyfiken på detta, och ska ta mig en sväng dit alltså!

Men först blir det inhandling åt barnvakterna och så en lite tur till fru M, tror jag!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får gå på en rolig 35-års fest och att morgondagen blir bra,kram Christel!!!

2011-04-09 @ 23:03:33
Postat av: Lilla jag

Christel:

Det var en mycket trevlig kväll och dagen idag har inte varit så anorlunda mot andra dagar förutom att jag är SÅ HIMLA TRÖTT!!! Men men!

Puss och kram

2011-04-10 @ 17:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0