Dagen efter.

Åsså kom man till dagen efter.. Fast att jag inte intog någon procentig dryck, va jag lagomt pigg när twinsen skulle upp å ha välling.... Men de härliga små sov så duktigt i natt, när de vuxna satt och väsnades en meter från deras dörr!
Är helt förundrad att de kunde sova i det stojet som va! Ljudvolymen va inte så låg om man säger så!

Men så idag, när vi alla ätit frukost skulle de små sova, och då passade även de två stora på att sova oxå! För en gångsskull sov de i nästa 1½ timme, så en välbehövd vila fick även (gamla!) Stora han och Lilla jag.

Så dök moste upp, hon åt lite med oss, och så tog hon med sig de små ut på en promenad, och vad gjorde mor och far då? Jo LA sig igen!! Tack snälla Du, för att Du bryr Dig och för att Du gör de små så glada! Och att Du även tänker på oss stora så vi får lite ledigt bort ibland!!! LÖV YOU!!!
Kan summera helgen med att den varit väldig bra!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

I LÖV YOU TOO men jag måste säga att du har fått konkurrens av mina syskon barn. DE ÄR HELT UNDERBARA!!!! Vad gör man inte för de barnen???? Tack för en trevlig dag igår och all god mat.

2011-04-03 @ 20:00:14
Postat av: Lilla jag

Det är vi som bugar och bockar!!!

puss och kram

2011-04-04 @ 20:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0