Fest, fest fest - trött, trött, trött!

Oj va trevligt kalas vi va på igår! Mycke människor, god soppa och gott vin! Man kan inte önska sig mer!
Kvällen slutade inte förrän klockan 02:00, och det var lite tungt att gå upp 05:20 för att utfodra lite... Men sen la vi twinsen igen, och också oss själva. Vid 07:00 gick Stora han upp och Lilla jag fick ligga kvar ett tag till. Så va det skiftbyte.. Jag tog med korvarna ut på en en och en halv timmes promenad, så Stora han fick sova!!
Barnvakteriet igårkväll gick jätte bra, och vi är SSSSÅÅÅÅÅÅ glada för hjälpen!

På dagen, kl 14:00 fick vi paj hos systeryster - gött, slipper laga mat idag... Puss på Dig vännen!

Hurra för våran moderjord! Hon fyller år idag, och jag talar inte om hur mycket, men hon har ett år kvar till 70....
                                   
Nu ska snart korvarna i säng, så får det bli ryggläge i soffan.. Förhoppnigsvis, fast det är förmodligen inte möjligt, så ser jag på Mästarnas mästare  klockan 20:00!
                               
Puss och kram lilla jag

Kommentarer
Postat av: syrran

2011-04-10 @ 20:33:13
Postat av: syrran

Puss till dig också!!!!! Jag älskar dig och era underbara barn. JAG ÄR SÅ LYCKLIG ATT JAG FÅR VARA BARNVAKT.!!!!!

2011-04-10 @ 20:34:49
Postat av: Anonym

Syrran: DU ÄÖR GOOOOO DU!!!

2011-04-12 @ 14:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0