Lugna gatan

Man skulle kunna säga att det just nu är lungt på park 45, eller som "ungdomen av idag" säger: det är chill!
Jag sitter och knappar här på burken och Stora han sitter och målar på cylindrar som ska bli till trummor! Det är hemläxa ifrån lekverkstan, från förra veckan..
Man skulle lungt kunna säga att stora han är HÄSTLÄNGDER gånger bättre än jag att måla, så jag har satt piska på hans rygg, och sagt till honom på skarpen att de ska vara färdigmålade tills imorron...
Eftersom det är jag som bestämmer sitter han nu alltså och "konstnäriserar"!
Tar nog själv och går ner i källaren för att se när ett tvillingpar blir förlöst med kejsarsnitt. Tjingtojng!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0