Mycket trevlig fredagskväll!

Igår blev det grillat, igen! Äntligen är grillsäsongen igång! Det finns väl inget bättre än en god grillad köttbit och en massa olika tillbehör?
Sen hade vi ett gott sällskap oxå! Twinsens moster, morbror, kussena och morfar va här! Först kom morbror, moster och lillkusse (13år!!) för att leka och busa med de små. Sen kom morfar och storkusse lite senare!
Alla åt så vi storknade, så maten blev godkänd!
Så spelade lillkussen och jag Rummikub, och det kändes ju mycket härligt när man fick brilljera och vinna över henne eftersom hon piskade upp både mig och storkussen lite tidigare på kvällen i samma spel! 
Det är så härligt att ha de närmaste runt sig!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: syrran

Hej Hallo!!!!

Man får tacka för den goda kvällsmat som vi fick hos er. Det är alltid lika trevligt att komma upp till er och få en blit mat i magen och få pussa på Theo och Stina. VAD skulle vi göra utan de???? de är ju så goda....

Kram från mig.

2011-04-17 @ 10:09:17
Postat av: Lilla jag

Men de kommer ju från två goa föräldrar oxå, så vad annars kan de vara!!!!?

Puss och kram

2011-04-21 @ 19:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0