Panik i kubik....

Idag klockan 9:20 står jag i telefonen och bestämmer en date med mormor S, och när jag kollar våran almanacka visar det sig att vi ska vara på banken klockan 10:00!!!!
Snoppar av Mormor S i luren och panik i kubik utbryter med ett jädrans tempo som följd..
Två ungar ska tvättas och få kläder på sig, en mamma ska gärna komma ur nattsärken och en pappa måste oxå bli klar...
Det fick bli bilen ner till staden, och med facit i handen gjorde vi ett jädrans race, eftersom vi kunde gå fram och tillbaka på gågatan så de små somnade!
Eftersom vi är så breda fick twinsen stå uti i banklokalen medan vi gick igenom våra "affärer" på banken!!
Det kallar jag effektivisering....
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0