Dagen innan...

Ja, idag är det dagen innan Lilla jag ska ta mig till Karlstad i tidig morronstund för att återuppta arbetslivet... Imorron klockan 6:45 ska jag stå på "min" avdelning för att ta hand om små och stora sjuka och skadade barn. Det kommer nog kännas konstigt att inte träffa mina små på hela dagen, men när jag väl kommer hem kanske de skiner upp så där stort som de gör när Stora han kommer hem efter en arbetsdag?!

Ja, livet rullar på, en ny fas är till ända, och det är precis som det ska vara!
Det ska bli roligt att få komma tillbaka till jobbet, finns det något bättre än att jobba med barn?
Våra små blir större och större, utvecklingen går framåt, och de blir mer och mer "med" och man kan prata med dom och det verkar som de förstår så mycket mer än vad vi tror!

Nu är det pappatid en tid framöver, och det är nog både nyttigt coh bra för alla parter här i lilla huset!
Nu ska jag plocka fram alla saker jag ska ha med mig imorron, det är nycklar, kort, och namnskylt, så, så värst betungande är det nog inte!
Puss och kram Lilla jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0