Åsså.....

... sitter man här igen, med en godispåse.... VArför? FÖR ATT DET ÄR SÅ IN I H-VETE GOTT..... MEn kroppshyddan behöver inte godiset, men hjärnan tydligen...

Idag blev det en lugn förmidda hemma, å sen ner till Lekverkstan på rytmik! Träffade några nya bebisar, men det flesta har man träffat på förut. mend et var mycket trevligt!

Nu sitter twinnsen å trycket på ALLA leksaker som låter något. Det piper, tjuter, sjungs och ramsas... (Skaffar nog öronproppar snart).... Men de verkar gilla det, speciellt om det är någon lampa som blinkar samtidigt!
Ja de är så härliga de där små, tror jag ska äta lite på dom, för det är så goa!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: syrran

Håll dig till godiset vet ja syrran du kan inte äta på de där små.

Krama de från sin moster.

2011-02-02 @ 18:36:31
Postat av: Lilla jag

blir väl lite mer godis då da...

Kramarna får de imorron från moster...

Puss och kram

2011-02-02 @ 19:55:27
Postat av: Rosinskan

Godis är gott, godis är för gott, godis godis godis...konstigt ser en massa härliga chokladbitar studsa runt framför mina ögon just nu.....NEJ NEJ ger er iväg.....konstig? Jag?

Nä det är ju bara jag ju:-)

Puss och kram syrrorna!!

2011-02-02 @ 22:25:09
Postat av: Lilla jag

Rosinskan:

Ops, förlåt, skickade jag över suget till Dig nu...

Puss och kram

2011-02-04 @ 19:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0