Trevlig innedag!

Idag har vi än en gång varit inne, eftersom twinsen fortfarande är sjuka.
MEN till skillnad till andra dagar har vi idag haft två besök!
Först kom moster och kussen hit! De hade med sig semlor, så nu har jag ätit den första semlan för året (brukar inte bli så många, eftersom jag inte är så förtjust i dessa bakverk)!

Sen kom Fru M å bebben på besök! De hade med sig kladdkaka med mini machmellows (eller hur det nu stavas) i! Gott gott!
Dagen har gått mycket snabbare än va de andra, när vi har varit instängda, har gjort! Tänka sig vad lite besök gör mycket!

Ja, twinsen är fortfaranse sjuka. Fast idag har ingen av dem feber.. Men de har en jättetråkig hosta kvar... Men som doktorn sa: "den är en sak i ledet efter att man varit förkyld, och det håller nog i några veckor".......... Men se det tänker inte den här hostan att göra, för det bestämmer jag...

Imorron, om det inte är så "bannat" kallt, så ska vi ta en promenad! Tror att det skulle vara strålande solsken imorron oxå, och dessa strålar behöver landa på oss!!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0