Fredag, igen....

Hejsan hoppsan va tiden springer iväg!
Å länge sedan va det som jag var här och skrev något....

Vad har hänt då? Nja inte så mycket kanske..
Småkorvaran har hunnit "fylla" halvåret... Hejsan hoppsan, igen, så himla fort tiden kan gå...
Swosh så är de väl snart tonåringar...

Sitter för närvarande och avnjuter ett Trocaderoglas, det är ju mitt dricka numera... Det däringarna med vin, det får vänta ett tag till, när man lagt av med "mjölkinga"

Imorgon är det dags för andra gången på våran babysim! De små korvarna verkar tycka att det är hur härligt som helst i vattnet, de har nog i ett tidigare liv varit fiskar!!!
 Här ligger de och väntar på att få hoppa i!
De är så härliga så härliga.. Jag är lycklig!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: syrran

Vilken bad brud och bad kille. Jag måste få följa med någon Lördag och kolla på de när de badar. Vad gör ni idag en fika kanske??? Jag är nog lite "korv" sjuk .....

2011-01-16 @ 11:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0