Tjejdate!

Det har varit en aktiv vecka för Lilla jag... Kanske inte på dagarna då, eftersom småkorvaran varit så förkylda med feber och allt..
Men i tisdagskväll var jag på Teadate, och igår hade jag tjejdate! Det är två helt olika gäng på dessa dater, bara jag och fru M är med på båda!
Det var väldigt trevligt igår, och jag tror de andra tyckte likadant. Kvällen blev inte så jättesen, halv 11 åkte de flesta!

Idag blir det BVC, korvarna ska vägas, mätas och få  spruta nummer tre och fyra..
Sen ikväll blir det handboll mot Polen, och den matchen ska jag se.. (missade den mot Argentina i tisdags)
Förmodligen somnar jag till matchen, med tanke på att lillkorvan tyckte att det var dags att gå upp redan klockan 4 i morses, och låg och jola ETT BRA TAG....
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: frum

Ja visst har det varit en trevlig vecka. Åh så god mat vi fick igår. Tack för det! Det som bekymrar mej mest med ditt inlägg är att det tydligen är handboll på tv ikväll, finns det inget slut på den har turneringen...Kram

2011-01-20 @ 12:48:40
Postat av: Lilla jag

Fru M:

"Mer handboll åt folket"

Puss och kram

2011-01-21 @ 17:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0