Service!

Har varit ute på nätet för att hitta flytvästar tills vi ska till mormor och plastis så vi kan åka båt vid fint väder... Hittade på olika försäljningssighter, men så kom jag på en sak!
När vi va små fick man låna flytvästar på brandstationen, så jag gick ut på våran kommuns hemsida och hittade vad jag sökte!

Fortfarande får man låna flytvästar, så jag tog och ringde. Nu visade det sig att det bara fanns en i storlek 3-15 kg här i stan, så jag ringde till Karlskoga oxå för att höra. Där fanns det oxå en, så jag bad dom lägga undan den till oss så vi kan hämta den lite senare! Men så visade det sig att det behövde jag då inte alls... De tar med den hit till Krillehöla, så jag kommer att få hämta ut båda här i stan!
Det kallar jag service det!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0