Uppiggande?

Imorses när godbitarna kallade på mig, tittade jag på klockan och la ner huvudet på kudden igen... Den visade på 7:25, så, så himla tidigt va det ju inte men jag var så in i bängen trött... Stora han gick upp istället, bytte på lillkorven  och kom till våran säg med honom.,... Sen va det full rulle! Lite efter detta kallade lillkorvan på uppmärksamheten å även hon hamnade i våran säng...
MEEEEEENNNN det är bara att ta tjuren vid hornen och gå upp, och sen har dagen rullat på som busen...

När sen klockan blev runt 18:45, korvarna va i var sin lopplåda och snusade så gott och sov, slog den där trötta känslan till igen..
Hur ska jag mota detta tänke jag och kom på värdens bästa idé! Jag tar ett glas rött!!!! Oj, vilken skillnad det blev, NOT!!!!
Men då tog jag påfyllning gånger två, och nu är jag inte så trött längre!
Så med detta kan man konstatera: Lite vin - trötthet, mera vin Pigghet!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0