Vindrickande!

JAg vet inte vad som har hänt, men nu flera dagar irad har jag bälgat vin.... I fredags hade vi grannaran här på lite grillat, å då blev det både ett och två glas... Igår va nygifta paret här, och då  blev det några glas rött, och två Mojito! HUgaligen va gott det är med mojito, när den görs på råsocker, mynta, lime, rom och sodavatten. Å en massa is i såklart.... Försvinnande gott å man vill bara ha fler och fler....
Ja, det har varit en helg i festenstecken, och ibland kändes det som om man var tillbaka på gamla "goda tiden"... Fast den känslan försvann vid 05:15 när småkorvaran kallade!!

Tänka sig vilket härligt väder vi har. Det är så himla varmt så man tycker att det är FÖR varmt!!! Men här ska inte klagas, snart kommer vintern med snö och drivis....

Nu blir det en dusch, sen kryper vi ner i svala källaren och kollar en film!
Puss coh kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Fru M

Nästa sommar har jag stora förhoppningar om att vi kan dela på både vinet och mojiton för nu e det ju ett tag sen.... men tills dess "Mer snö åt folket" eller vad är det du brukar önska?

Jag ska tala med Tigern så han berättar för korvarna om hur man sover till både nio och halv tio.

2011-08-01 @ 00:06:08
Postat av: Lilla jag

Fru M:

Om vi ska dela, då måste vi har DUBBELT så mycket va? Jag ser fram emot det!!!

Nja, det är väl ingen ide att önska snö nu, det skulle ju inte ligga kvar en millisekund ens en gång..

Hoppas att Tigern kan ta ett snack, snart...

Puss och kram

2011-08-02 @ 20:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0