Extra-pris?

Precis hemkommen från Maxi..
Jag undrar nu vad EXTRAPRIS betyder? Köpte en kasslerbit som skulle kosta 29:95 kilot. Den vägde 1,678 kg och jag fick betala 67,21... För mig är det ett kilopriset på 40,05... Så jag undrar om EXTRAPRIS ska vara EXTRA-pris, att man alltså får betala EXTRA på priset...
(Hur många kunder har inte fått betala det då, med tanke på att klockan nu är 19:50, å jag har precis kommit därifrån)...

Puss och kram Lilla jag
(By the way, jag sa till och fick 17:- i handen...)

Kommentarer
Postat av: Juni

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 13:44:37
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Lilla jag

Juni:

Men va roligt och väldigt mycket välkommen!

Puss och kram

2011-07-11 @ 21:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0