Härlig kväll på Sandgrundsudden!

I söndags va hela min lilla familj, moster, morbror, kusse, husvagnsbyggarn och en kompis på picknick på Sandgrundsudden, och lyssnade på Starboys!
Det var en trevlig tillställning, och god mat! Det är ju så himla mysigt att sitta så där på en filt i fina vädret och ha lite olika plockamat att käka!
Twinsen gillade det hela oxå, de for runt som guttaperkor båda två, och de blev så härligt underhållan av deras favoriter: moster, morbror och kussen!
 De sa faktiskt inget alls om att ha hörselkåpor på sig!

Igår va det så himla varmt ute... Efter mellanmålet på eftermiddan tog vi med badbaljan ut å plaskade runt ett tag, närmare bestämt i två timmar!
   Vatten är URHÄRLIGT!!!!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: syrran

Vilka söta ungar kan de vara lik moster!!!!

Krama de från mig.

2011-06-07 @ 17:53:17
Postat av: Lilla jag

Syrran:

Visst är de lika sin moster, vem annars?

Puss och kram

2011-06-07 @ 18:21:17
Postat av: Rosinskan

Åååå va goa dom är!!!

Ja vatten är underbart vänta du bara tills det blir riktiga vattenkrig av det hela......!!!

Kram på er sötisar:-)

2011-06-08 @ 21:34:57
Postat av: Lilla jag

Rosinskan:

Jag väntar, väntar och jag väntar! JAg vill vattenkriga NU!!!!

Puss coh kram

2011-06-10 @ 14:36:57
Postat av: Anonym

Jag ska ta mig en tur upp till dig och du bruttan ska vi banne mig vattenkriga ska du se......:-)

stor kram till dig hjärtat!!

2011-06-11 @ 00:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0