Härliga människor!

Attans va trevligt jag hade på bröllopet vi var på i lördags! Paret som stod i centrum denna kväll, ville ha en FEST med bröllop, och det kan jag skriva under på att det blev! Rackarns va roligt det var! Några tal, några tal med spex, spex och en lek hanns med under kvällen.
De människorna jag hamnade vid vid mitt bord, de va precis lika tokiga som jag, så hela det bordet fick bli utnämt till OBS-klassen.... Med andra ord, skötte vi oss inte så bra, eller så va det just precis det vi gjorde!
Det var länge sedan jag hade så roligt...
Twinnsen bodde över hos bästa moster, morbror och kussarna. De blev nog riktigt bortskämda, och sov gott gjorde de oxå!
Pratade med herr och fru dagen efter, och de va oxå nöjda, och det va ju tur det!
Om det är så att de gifter sig igen, hoppas jag att jag få komma, för sånna här fester får man inte bara missa...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Ja det är bra att du party-över inför nästa bröllop, jag kan förstå det där med OBS-klass;-)Puss och kram från mig:-)

2011-06-22 @ 22:05:49
Postat av: Lilla jag

Rosinskan:

Har faktiskt ett TILL bröllop att öva mig på innan Eran stora baluns går av stapeln!

Puss och kram

2011-06-24 @ 08:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0