Lite-av-varje-lördag!

Idag har det varit lite av varje kan man säga!

I morses började jag att sy en gardin till småkorvarnas rum, och det var en följetång som irriterade mig hela dagen...
Kan inte förstå att det kan ta en hel dag att sy EN lite gardin.. Men eftersom jag inte är någon symaskinsrallykörare, så är det bara att räkna med att det tar lång tid för en tygnovis..

Korvarna följde med Stora han på en promenad på eftermiddan till systembolaget (!?), och de hann inte mer än hem så kom MORBROR på besök! Han tog en kopp och busade med lillprutt och mulan en stund! Han är för härlig med dessa små, och de fullkommligt ÄLSKAR honom och hans upptåg!

När sen Stora han åkte iväg med en bilnyckel va det min tur med bus, men efter en stund satt de i sitt nya rum och lekte och jag kunde sätta ihop två ställnigar för de trådbackar vi köpte igår på IKEA, och som ska hålla ordning på twinsens saker....
Stora han kom hem, och jag städade ur ett stort skåp som nu innehavs av korven och korvan!

Ett litet vårtecken har jag oxå upptäckt idag! En liten "Maria-nyckelpiga"! Jag blev glad! 
Nu ska stora Han ut på festligeheter, och det slitna gammla mamman hon får stanna hemma hon och ta hand om barnen... (inge synd om mig, jag ska sjunga melodifestival jag!!!)
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Syrran

God morgon!

Jag har bara ern fråga inte busade morbror med dig? Just nu åker vi vasaloppet, sen ska jag och handla sen ska laga mat till er. Det ska bli kul att träffa korvarna och er med förstås.

Kram ar från mig.

2011-03-06 @ 08:52:50
Postat av: Lilla jag

syrran:

Jojjomänsan!

Fullt ös, medvetslös...

Puss och kram

2011-03-08 @ 22:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0