Moder jord.....

.....Har landat! Idag kom moder jord med sin lilla röda insladdandes på våran grusiga vägbana, och ska här kampera fram till nästa lördag! ME LIKE!!!
Tänka sig va hjälp jag kommer att få...
Stora han drar till storstaden London på fredag och stannar borta till söndag, så det var därför jag undrade om moder jord kunde tänka sig komma hit och vakta lite!

Vilket härligt väder det är om dagaran nu.. Solen strålar och det har blivit så varmt så snön har smält så man inte behäver ha storkängorna lägre! Me like, igen!
Tittade på väderkartan på tv förut, och jag kan lungt säga att jag inte kunde se om det skulle bli snö/regn eller sol... Det såg ut som om det var lite av varje, och det kändes som om de satt ut alla olika väderlekarna, för att ha ryggen fri...
MEn den som lever får se!
 Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0