On the tour...

Korvarna och jag begav oss till "did they push" igår för att hälsa på Rosinskan och hennes familj. Men det va bara Rosinskan och Lillsnorpan som var hemma, så grabbsen fick jag inte tjinga på...
Först va det fika hos Rosinskans mormor och gubbe, se till en inredningsbutik, och där blev det dyrt... Lite över 500:- gick åt, men jag fick ju fina plädar oxå!
 Så hade jag turen att bli bjuden på lunch - thaibuffé.
Så va det inte så mycket tid över, men vi hann med att åka hem till Rosinskan och prata lite, men sen gav vi oss, jag och småkorvarna, tillbaka till "Krillehöla".
Hemma blev jag serverad wok! Ett nytt recept som Stora han provade! Riktigt gott!

Ikväll ska jag nog sjunga melodifestival, jag är den jokern och 11 bidraget i tävligen så håll ögonen öppna!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Tack för en jätte trevlig dag!!!! Shopping är alltid kul vett du;-)

Pöss på dig....från Rosinskan:-)

2011-03-12 @ 22:45:24
Postat av: Anonym

Rosinskan:

Synd att man inte har så många att göra av med, som man önskar...

Puss och kram

2011-03-15 @ 19:59:28
Postat av: Lilla Snigel

Har förgäves försökt knäcka vad "did they push it" är kodnamn för, men jag får nog ge upp. Snälla berätta så slipper jag slita hår över att leva i ovisshet!

Lilla Snigel

2011-03-18 @ 19:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0