Övergiven.

Jaha, då sitter man här med två små barn, alldeles ensam... Stora han har valt att lämna mig... Men bara för två dagar och en natt... Inte kan han hålla sig borta längre än så, från mig då såklart.... Han har åkt ner till Göteborg för lite jobb! (Det blir bra det, morsan i huset får lite stech att göra av med vid månadsslutet...)

Idag har solen skinit så varm och härlig! Det är nästan så man kan börja förvänta sig att våren är påväg.. Men alltid när man säger så, blir det ett bakslag och det dalar både en och två flingor ner...

För ett tag sedan skrev jag ett mail och klagade på ett blöjmärke, samtidigt som jag ställde en fråga.. Jag fick ett långt svar, och så idag damp det ner en "ersättning" för mitt klagande. 150:- att spendera! "Tack för det televerket"
Det lönar sig (ibland) att vara en bitch!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0