Gratis är gott!

Förra veckan fick jag en "check" på två Fazer chokladkakor, bara att hämta på Ica eller coop....
I tisdags kom det provböljor från LIbero. Igår hämtade jag ut flera förpackningar av yoghurt för kids. Det ska oxå komma ducubalkräm coh någon annan sorts kräm denna vecka. Nu är det så att jag inte får ALLA förpackninga själv. Nej jag ska ge bort till vänner och bekanta, så också de kan prova! Sen ska jag rapportera vad andra, och vad jag själv, tycker om produkterna.
Men som sagt: gratis är gott!!!
Puss coh kram Lilla jag


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-20 @ 08:10:12
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0