Ledig tid!

Idag på eftermiddan ringde moster till korvarna och frågad om hon kunde få ta med dom ut på en promenad, och det gick HUR bra som helst!
Min tanke var att jag skulle hinna baka, och sen dammsuga och skura golven... Det visade sig att det var väl lite väl mycket att hoppas på! Men det blev två dubbla satser med teakakor iallafall!
Vilken underbar lyx det är att få lite tid så där! Och va mätta och glada vi ska vara nu!
Puss till moster från korvarna och mig! 
Puss och kram Lilla jag


Kommentarer
Postat av: syrran

Tack för pussarna!

Att låna korvarna gör jag så gärna de är så himla goa. Pussa de från mig.!!!

2011-05-18 @ 14:28:01
Postat av: Lilla jag

Det ska jag med SÄKERHET göra!

Puss och kram

2011-05-19 @ 21:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0