Möhippa, morsdagsfirande och trasig bil....

Igår hade vi möhippa för våran kära vän W! En hippa som började redan klockan 10:30 och startades med ett Zumbapass! Svettigt värre!
Sen bar det av till våran brandstation, där hon, som är fruktansvärt höjdrädd, fick klättra på en klättervägg, och sen åka korgbil! Vi andra som va med fick också prova korgbilen, och jag gjorde det. Jädrans anåda va det va högt. När man va högst upp (28 meter) va det rätt så lungt att kolla ut över "vidderna, men om man tittade ner på de andra brudarna på marken höll jag på att skita på mig... Hugaligen va högt det kändes.....
Så drog vi vidare ner till badhuset där den blivande bruden fick massage. Vidare ut till skärgården, där vi hyrt en båt som har en vedeldad badtunna i aktern, och en lite bastu några meter bredvid! Vi satt och drack vin och jäste så gött i snålblåsten. Det sista man ville var att gå ur tunnan, eftersom det va så jädrans kallt över vattenytan...
Kateringmat kom vid 18 - Italienskbuffé, å sen hoppa vi i tunnan igen!

Vid 21:00 (tror jag klockan va) drog vi oss ner till stan för lite besök i öltält och träffa andra glada partyprissar!
En rolig dag, kväll och natt, och jag hoppas att W tyckte likadant!

Idag har då jag blivit firad på morsdag för första gången!!!!!!
Jag var nog mer eller mindre säker på att "ungarna" glömt bort att det var mors dag, men nej då! Jag fick ett paket med tre par trosor i! Sen fick jag oxå en jättefin solros i kruka av min kära sambo! Vilken tur jag har som fått bli firad idag!!

På eftermiddan skulle vi ta bilen upp till barnens farmor och farfar, men se det gick inte det. Tydligen har båda fjädrarna i fram gått utav.. Det går tydligen inte köra en meter... Så det fick bli promenad, och lika bra det kanske, för jag har nog inte under hela dagen fått stava till BIL ens en gång med tanke på allt badande (!) igår.....

Så avslutnngsvis säger jag JÄTTEGRATTIS till morbror ni familjen!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Syrran

Låter som att ni hade det trevligt. Kul!!!! Nu ska jag och jobba ha en bra dag!!!!

Kram från mig.

2011-05-30 @ 08:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0