Solen har anlänt igen!

"Prisa gud" solen är tillbaka, och med det lite varmare väder... Snålblåst, hagel, snö och regna har det varit i en salig blandning i några dagar nu, men det verkar som om den härliga gula har kommit tillbaka. Me like!!!!

Idag blir det en tur till stadsbondgården för att titta på lite djur, hoppa i hö (!) och bara må gott! Moster tar vi med, dels för att de är heltokiga i moster och morbror, och dels för att Stora han är med och anordnar "Motordagen på stan". Men kanske hinner vi ner dit en sväng oxå!
Till kvällen blir det lite "mammafest". Jag har bjudit hit några mammor som jag träffat på öppna förskolan. Eftersom jag har slutat att amma är det nu alltså dags att ta tag i vinpavan igen!!!
Puss och kram Lilla jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0