Utomsocknes!

I helgen har jag och fyra brudar varit till storstan: GÖTEBORG!!
Hugaligen vilken trevlig stad, vicken god mat de har där, och trevliga affärer!
 
På lördagen tog vi oss till Freeport, ett outletområde av märkeskläder! De andra shoppade som galningar och efter att vi gått genom halva outletområdet hade jag shoppat ett tandborstställ för 13 spänn... MEN, det va inte slut på affärer än... Jag kom ikapp någolunda, fast jag får se mig besegrad av alla de andra fyra... Men jag är mycket nöjd ändå! Hade inte tänkt handla något speciellt, och det gick väl en och annan tusenlapp ändå, så det får vara ett bra betyg på mig själv!
På kvällen åt vi gott och på söndagen fortsatte shoppingen, fast då i Nordstan! Vi va lite loja allesamman, fast några kassar blev det...

En mycket trevlig helg kan jag summera att det varit, men hur härligt va det att komma hem när iallafall två sken upp som solar när man visade sitt tryne i dörren?!!!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0