Festligt!

Här om dagen inhandlade jag en hel sida färsklax, och idag blev det till att "flå" den, och sen slänga lagomt stora bitar i pannan. Bara lite salt och peppar på och så en hemmagjord räksås till fisken och potatisen. GUDARNS va festligt, och jädrans så gott! Lillpruttarna bjöds oxå på detta, och det gick ner!

Så ikväll ska jag och fru Braun ut och svänga våra lurviga!
Först ska vi festa till det med att gå på restaurang, och sen ska vi ta oss till Mastis för att lyssan på ROST!
Ett och annat glas rött går nog oxå ner, men inte för många, för imorgon eftermidda är det jobb igen...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmm låter jätte gott....Har ju en hel lax i frysen jag som Simon fiskat upp:-)

Puss på dig!!!

2011-11-08 @ 20:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0