Godmorron!

Klockan visar på 14:09 och jag säger gomorron! Ingen dålig sovmorron det inte... MEN så är det ju så att jag har tillbringat natten på bortaplan... Nämligen på 12:an. En helt ok natt. Jag har haft och gjort näastan hela tiden, men jag har inte behövt springa mellan rummen om man sägar så!
Det blev lugnare runt 04:30-05:00 och då va jag tvungen att ställa mig upp när vi satt ner och pratade, för då började det verkligen kännas att det va lite fel tid att vara vaken på....
Inte bra när man sätter sig stilla. Med andra ord är det inte så bra att man har ca 35-40 minuter hem, i bil... Men tar man av första avfarten när man kommer till Krillehöla, då får man växla lite och svänga, så då håller man sig vaken...
Nu väntar jag på att de härliga småkorvarna ska vakna, så jag få pussas, kramas, läsa böcker och busa lite!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Du måste lova att va försiktig när du åker hem sådär tidigt/sent....Öppna fönstret, slå dig på kinderna eller gå ett varv kring bilen....när den står still alltså:-) Puss på dig!!!

2011-11-21 @ 19:23:51
Postat av: Lilla jag

Rosinskan:

JAha, man måste STANNA bilen alltså.... Ska tänka på det!

Puss och kram

2011-11-24 @ 19:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0