Det började med ett kort....

Förra veckan fick de små ett varsit kort. Det var ett vykort med två ungar som badade... På kortets baksida va en fråga: Ska vi åka till badhuset någon dag?
Korten va från moster!
Så idag vid 10-tiden mötte vi upp moster och kussen för att bada och busa i badhuset!
Så jag har haft turen att ha fyra av mina kära runt mig idag bland vågor och skvalp!
Längsta tiden tillbringades i barnpoolen som va riktigt härligt uppvärmd! Twinsen hade varsina armpuffar på sig, så de flöt ganska bra faktiskt!
Vi va där till lite över 12, och vi hade det så roligt och mysigt.
Så hem och äta, och sen va det tre som däckade pang bom! Inte en endaste liten protest!
Vilken härlig dag!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0