gött att vara hemmavid!

Igår va jag ledig från jobbet, likaså idag OCH på söndag!
Igår "firade" vi in den långa ledigheten med att gå på after work! På Mastis träffade vi bästa  moster, morbror och kusse F! Det är alltid lika trevlig att träffa dom, och barnen blir så otroligt glada av att ha de i närheten!

Idag gjorde vi ett besök på Tallen och fikade med grannarna!
Imorron blir det sedvanlig brasträff, hoppas jag!
Nu är det så att pappan i huset har bestämt med några vänner att de ska ut och äta och dricka öl, så vi får väl se hur det blir med promenixen imorron..
Men  jag njuter i fulla drag, och det är så gött att vara hemmavid!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0