På lördag smäller det...

"Huk er i bänkera, för snart kommer vi"...
Det är min kära systeryster och jag som snart (om två dagar) kommer ner till Ulla-Bulla-Red... Skulle ha haft med oss en "fiskmås" oxå men hon får stanna hemma... "Den som ingen barnvakt har, den får stå utan byxor med rumpan bar"..
 Det ska bli roligt att få åka iväg med systeryster, hoppas bara inte vi börjar bråka....
Nej då, det är nog det minsta problemet som skulle kunna dyka upp... Inte för att jag tror det kommer att dyka upp några problem alls, men ändå...
Det som skulle vara, det är väl att vi har en för lite bil med oss... MEn det kan vara bra att vi tar "Nisse liten" för då kanske vi tänker till innan vi stoppar ner saker i våra kundvagnar... Ha ha ha, det var en rolig tanke.... Tror inte vi tänker på det så mycket faktiskt...! (Man har ju aldrig sagt sig vara smart...)
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: syrran

Kul ska vi ha och göra av med pengar är alltid trevligt tycker jag. Köper vi för mycket så skickar vi det med någon buss.

Kram från mig!!!!

2011-10-27 @ 20:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0