Vinterinventering....

Usch, det lät så, så, så vintrigt och kallt liksom...

MEN jag har varit nere i våran källare och kollat vad vi har där nere som ligger och väntar på att sättas på de två små (eller va de stora nu kanske?!!)..
Vi har ju fått så otroligt mycket kläder, men det är i blandade storlekar, så jag visste inte riktigt om det fanns något till denna vintersäsong...
Men det fanns ett par byxor och en jacka i pruttstorlek, och en byxa och jacka i mulanstorlek.. Inte illa, inte illa!! Men vi funderar på om vi kanske ändå måste köpa ett ombyte till, till twinsen, med tanke på att de så smånigom kommer att vara på dagis om dagarna, och förmodligen kommer de bli blöta i de kläderna de har, så ett ombyte är nog inte fel....
Men det är ju planerat en Ullaredsresa inom kort, så jag får "hålla" mig med shoppingen!!!!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0