blääää

Idag va det tänkt att jag skulle vara hos Rosinskan i Skövde, för att vara med på hennes möhippa, MEN vad händer då? JO jag ligger hemma med feber och ont i halsen.... ATTANS SKIT.... Jag tycker faktist synd om mig själv.... Det hade ju varit så roligt....

Min underbara syster, hennes man och dotter har tagit med småkorvarna till badhuset! Först va de och matade änderna, för det var babysim fram till 10:45. De hämtade de små för att Stora han skulle kunna få göra något själv och för att jag skulle få ligga i soffan och kurera mig. Vad hade vi gjort om vi inte hade haft den lilla familjen som hjälper oss? VI ÄLSKAR ER!!! DE är mer än guld värda....
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Syrran

Då kontrar jag frågan vad skulle vi göra utan er och korvarna. Vi hade det mycket trevligt på badhuset, vi kommer att låna de fler gånger.

Krya nu på dig min kära syster

Kram från en lycklig moster.

2011-09-03 @ 14:00:26
Postat av: Lilla jag

syrran:

PUSS!

2011-09-06 @ 19:52:24
Postat av: Rosinskan

Gumsan då! Rackarns dålig timing att bli sjuk på men hellre nu än på den stora dagen;-)

Puss på dig och familjen från mig....puss på dig med bästa syrran:-)

2011-09-08 @ 22:50:25
Postat av: Lilla jag

Rosinskan.

Endast dödsfall (av mig själv) hindrar mig den 24:e september......

Puss och kram

2011-09-14 @ 19:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0