Pruttsemester...

Imorron ska pruttarna på semester... De ska till moster och morbror, för deras päron ska på bröllop!
De kommer att ha det precis hur bra som helst, det vet lilla jag, för hos dom får de 1000% uppmärksamhet, och de får göra precis vad de vill och får precis hur mycket godis, kakor, glass och annat gott som de vill...
Men... Är det något som jag vet så är det det, att som tex moster, mormor, farmor eller liknande så får man skämma bort de små hur mycket som helst!!! Det är ens "mostriga" rätt!

Idag har vi i lilla familjen varit ner till stan och inhandlat ny skjorta och slips till Stora han, som han ska ha imorron!  Stiligt värre!

Åh en lite present ska ju de två lyckliga få är klart, och det ser ut så här:
 Men va det är i, det kan jag inte berätta förrän efter helgen!
Åh det ska bli så roligt!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så snygg han var Store Han.....och presenten/tavlan var precis så lyckad som du sa innan;-)

2011-09-30 @ 22:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0