8:e dygnet........

.........Med magsjuka... Lilltösen insjuknade ju för en vecka sedan, och först idag visat att hon är frisk i magen (!)...
Lillskrutt däremot, som insjuknade i onsdags är fortfarande helt kass i kistan....
Natten mellan fredag och lördag tillbringade vi till och med på min arbetsplats för att få honom lite piggare med uppvätsknings och underhållsdropp....
De äter ruskigt dåligt, och det är till och med svårt att få i dryck, men vi kämpar på....

Min UNDERBARA syster är helt otrolig...
Hon har, trots våran magsjuka, ställt upp på oss till 100%. Hon har varit barnvkat, handlat hem saker, låtit Stora han få lite avlastning när jag jobbat....
Jag har sagt det förut, och säger det igen: Vad hade vi gjort utan henne? Det går inte med ord beskriva hur mycket vi uppskattar allt hon gör för oss... Hon är vårat största stöd!!!!
Jag önskade att ALLA i världen hade en sån syster som jag har, men det är det ju tyvärr inte alla som har...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha då kom tårarna igen. Men vad skulle jag göra utan er och dig! Nu får denna magsjuka ta och ge sig.

Ta hand om er!!!

Kram från mig!

2012-04-24 @ 18:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0