Avundssjuka!!

I två dagar (med hotellövernattning) ska några på jobbet få åka på föreläsningar i Borås, å jag är en av de lyckliga som har blivit "utvald" (!)..
 Men en som jag jobbar med hon va jättearg för att inte hon fick åka.
 "Jag va ju bland de första som skrev upp mig på lappen, och det borde de ta hänsyn till, sen har ju H inte jobbat här särskilt länge", så det va ju oxå ett kriterie för att just hon skulle få bli med istället...

Jag förklarade att jag va bland de sista som skrev upp mig, (Dels för att jag såg lappen sent, och dels för att jag inte vist va det va riktigt), och att jag bara har jobbat på 12:an i 1 år och fem månader allt som allt, och att jag skulle få åka med!!!!
Ojsan, hon kände sig nog rätt mycket som om hon trampat i klaveret. Hon försökte stryka över det något med: "B och E, som ska åka denna gång oxå, brukar alltid få vara med på sånna här dagar" och det är ju inte rättvist...
Nej det kan ju tyckas, men "What ever" jag ska dit iallafall!
Så avslutningsvis: "Skadeglädjen är den sanna glädjen"!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Syrran

Grattis syrran vad roligt för dig!!!!

Kram från mig!!!!

2012-04-03 @ 18:36:12
Postat av: Fru M

vad roligt grattis

kram

2012-04-04 @ 22:11:36
Postat av: Rosinskan

HÄRLIGT VÄNNEN.....go girl;-)

Så klart du ska få åka, du är ju bäst!!!

PUSS //

2012-04-11 @ 07:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0