Flytande....

I måndags började den lilla tösabiten att skita löst, MYCKET löst... Man kan kalla det för magsjuka...
Så i gårkväll (onsdag), precis när vi skulle gå och lägga oss, hörde jag hur prutten smackade i deras sovrum, och började sen gråta... Han hade kräkts.
Man kan kalla det för magsjuka............
Så dröjde det ca en timma, så va det flytande substans i sängen igen.....  En timma senare va det gråt igen, men då va det lilla mulan som kräkts istället...
Vi va uppe några gånger i natt, och det är ju inte alltid man kör 4 maskiner med tvätt på natten...... Man kan kalla det magsjuka............

Det va lungt i några timmar, och på morgonen tänkte jag att de skulle få LITE välling ändå, för att kolla om det va över... Snuttan fick en flaska med lite välling i, men det tjöts efter bara en lite stund, och hela hon flöt..... Man kan kalla det magsjuka...
Upp och duscha henne....
Senare fick de lite blåbärspuré, men den hamnade över bordet..... Man kan kalla det magsjuka...

Inga pigga barn under hela dagen, och de vill inte dricka så mycket heller. Man kan kalla det magsjukan....
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Moster

Vi som hade tänkt att hälsa på våra godingar. Men vi hoppar över det. Men du får krama om de från mig. Kram kram

2012-04-19 @ 16:51:24
Postat av: Anonym

Moster: Ni är ALLTID välkomna, men jag skulle nog inte ha släppt in er om Ni kommit nu...

puss coh kram

2012-04-19 @ 21:59:34
Postat av: Fru M

Usch och fy....baaa krya på er

2012-04-20 @ 21:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0