De röda små...

Ja, nu har vi hunnit med TVÅ kräftkalas, REDAN!!!
Igår va det ju en trevlig tillställning UTAN barn och idag, en minst lika trevlig, MED barn! Barnen blev underhållna, och barna underhöll oss!!
Idag va det kräftor, räkor, västerbottenpaj och hummer som intogs, och jag och BC:n vi satt och skalade och åt i en och en halv timma tror jag det var... Systeryster tog tre kräftor, men åt nog bara en... Inte så förtjust tror jag....
Stora han är nog snart inte välkommer till lilla familjen, för när han sätter sin fot där blir det (nästan) alltid merjobb för BC:n...
Nu river de i köket, och stora han gav som förslag att de skulle sätta spottar i taket, och den tanken gillade systeryster.... Nu är det väl så att det inte är hon som sätter upp dom, utan just BC:n.... Sorry.....
Vi får väl se hur det blir med påhälsningar efter detta!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0